1

Onderwerp: Inlogproblemen FAQ

Wanneer u niet meer kunt inloggen in het systeem, dan hebben wij de volgende standaard oplossingen:

Nieuw wachtwoord aanvragen
Wanneer u inlogproblemen heeft, dan is het eerste wat u kunt proberen is een nieuw wachtwoord aanvragen. Dit aanvragen gaat op de volgende manier:

  • U gaat naar http://www.graftombe.nl/forum/login.php?action=forget.
    Let op: wanneer u nog op het forum bent ingelogd, dient u eerst uit te loggen, en vervolgens terug te naar de wachtwoord aanvraag pagina.
    Vervolgens vult u bij emailadres het emailadres dat bij uw account hoort in. Bij captcha vult u de cijfers die in het plaatje rechts van het invoerveld staat in. Vervolgens verstuurt u het formulier. Wanneer u het formulier verstuurd heeft, krijgt u een email(dit kan enige tijd duren). Als u het emailbericht onvangen heeft, volgt u de instructies op, die in het emailbericht beschreven staan
    (Het kan voorkomen dat het bericht in uw spam-map wordt gezet)

Wat is mijn gebruikersnaam?
Wanneer u de bovenstaande stap uitvoert, zal het emailbericht beginnen met 'Hallo [gebruikersnaam]'. Waarbij [gebruikersnaam] uw gebruikersnaam is.

Werken de bovenstaande oplossing(en) niet, dan kunt u contact met ons opnemen via de email of via dit forum. Wanneer u contact met ons opneemt, vragen wij u zo duidelijk mogelijk te zijn. Zo is een probleemmelding van "ik kan niet inloggen", voor ons moeilijk op te lossen.
Ook vragen wij u, het probleem bij slechts een persoon neer te leggen.

2

Re: Inlogproblemen FAQ

Geachte heer,

Inloggen lukt niet meer, daarna heb ik geprobeerd me opnieuw te registreren, maar dit lukt ook niet omdat mijn oude gebruikersnaam al aan mijn emailadres gekoppeld was.
Dus een nieuw wachtwoord aanvragen mislukte daarom ook.
Ik weet nu niet meer wat te doen, het systeem blijft weigeren.
Kunt u mij helpen, want ik maak zeer graag gebruik van uw systeem i.v.m. stamboomonderzoek.
Alvast bedankt !

Groet,
Guido Nicolaes

Re: Inlogproblemen FAQ

Hallo Guido

Stuur mij maar even een mail met je gegevens.
w.hovinga@home.nl

Groet, Willem

Wie werkt maakt fouten wie niet werkt ook zelfs ik.

4

Re: Inlogproblemen FAQ

het lukt mij niet om ingelogd te worden.

5

Re: Inlogproblemen FAQ

Inloggen lukt niet , krijg steeds bericht dat MIJN e-mailadres al in gebruik is . Ik wilde 1 foto aanvragen, eerst werd gebruikersnaam geweigert toen was e-mail adres reeds in gebruik?????????
Toch zou ik graag foto no 1210 van Albert van Dijk willen ontvangen??  Kunt U mij helpen ?
alvast bedankt en gegroet  B.v.Nieuwkerk

6

Re: Inlogproblemen FAQ

Hallo B v. N.

Stuur maar een berichtje met de gegevens naar de beheerder.
Net zoals hierboven het advies aan Guido.

Cor (moderator)

7 Laatst bewerkt door freekpol (02-04-10 15:59:52)

Re: Inlogproblemen FAQ

Inloggen op het forum kan ik prima, maar zodra ik naar het fotomandje ga moet ik opnieuw inloggen en is het wachtwoord fout.  Nieuw wachtwoord aangevraagd en ook hier gaat het fout. In alle browsers sad
Wil zo graag een foto aanvragen.

8

Re: Inlogproblemen FAQ

Ik heb even naar het probleem gekeken en hoop dat het hierbij is opgelost.

9

Re: Inlogproblemen FAQ

Het is opgelost Dank u vriendelijk.

10

Re: Inlogproblemen FAQ

Mijn registratie naam is: cyp
Het blijkt dat ik mijn paswoord vergeten ben.
Ik kan echter geen nieuw paswoord aanvragen, vanwege onderstaande:
Ik sta geregistreerd onder cyp@raketnet.nl
Sinds 1 juli is de mailservice van raketnet uit de lucht.
Mijn nieuwe mailadres is: cyp@xs4all.nl
Ik verzoek u naar dit laatste adres mijn paswoord te sturen.
Ik weet niet of ik in mijn profiel zelf het e-mailadres kan wijzigen;
zo niet, dan vraag ik u dit te doen.

Bij voorbaat dank,

Cyp van de Bult

Re: Inlogproblemen FAQ

Hallo Cyp

Heb je account volledig weg gehaald.
Je kunt nu zelf weer een nieuw aanmaken .
Succes

Groet, Willem

Wie werkt maakt fouten wie niet werkt ook zelfs ik.

12

Re: Inlogproblemen FAQ

Geachte redactie,

Ik kan helaas niet inloggen. Kunt u me verder helpen?

Met vriendelijke groet,

F. Hammink

Re: Inlogproblemen FAQ

Hallo Franny.

Sta je al ingeschreven en onder welk mailadres.
Of lukt het aanmelden helemaal niet.?
Stuur mij anders even een mailtje met de problemen.

Groet, Willem   w.hovinga@home.nl

Wie werkt maakt fouten wie niet werkt ook zelfs ik.

14 Laatst bewerkt door Silvia Stalla geb. Koops (05-12-10 21:08:11)

Re: Inlogproblemen FAQ

Ich kann in das Forum einloggen fein, aber wenn ich auf dem Foto Korb gehe, muss ich mich neu einloggen und das Passwort ist angeblich falsch. Es ist aber nicht falsch eingegeben, trotzdem gibt es Probleme. Neues Passwort anfordern geht auch nicht. Und dann geht es doch mal und es geht trotzdem irgendwie alles schief. Ich bin sehr traurig. Dann habe ich versucht eine email an: w.hovinga@home.nl zu schreiben, jedoch funktionierte das auch nicht. Seit meiner Registration versuche ich die Fotos Klis van der, Daan
ld 260 und Foto Klis van der, Sonja
ld 259 per Email anzufragen.. Es funktioniert einfach nicht. Ich bin so traurig darüber. Kann mir jemand weiterhelfen? Oder mir die Schicken? Ich wäre so dankbar darüber. Vielen Dank. Hier meine Emailadresse die ich veröffentlichen kann der einfachshalber:
ilonakoerting@gmx.de
Für jede Hilfe bin ich sehr dankbar. Vielen Dank!

15

Re: Inlogproblemen FAQ

Hallo Silvia,

Ik heb ze aangevraagd.
Als ik ze heb stuur ik ze op.
Waarom het fout gaat weet ik niet, die
inlog gegevens kan ik niet zien.

Groeten,
Cor

16

Re: Inlogproblemen FAQ

Steffan schreef:

Wanneer u niet meer kunt inloggen in het systeem, dan hebben wij de volgende standaard oplossingen:

Nieuw wachtwoord aanvragen
Wanneer u inlogproblemen heeft, dan is het eerste wat u kunt proberen is een nieuw wachtwoord aanvragen. Dit aanvragen gaat op de volgende manier:

  • Let op: wanneer u nog op het forum bent ingelogd, dient u eerst uit te loggen, en vervolgens terug te naar de wachtwoord aanvraag pagina.
    Vervolgens vult u bij emailadres het emailadres dat bij uw account hoort in. Bij captcha vult u de cijfers die in het plaatje rechts van het invoerveld staat in. Vervolgens verstuurt u het formulier. Wanneer u het formulier verstuurd heeft, krijgt u een email(dit kan enige tijd duren). Als u het emailbericht onvangen heeft, volgt u de instructies op, die in het emailbericht beschreven staan
    (Het kan voorkomen dat het bericht in uw spam-map wordt gezet)

Wat is mijn gebruikersnaam?
Wanneer u de bovenstaande stap uitvoert, zal het emailbericht beginnen met 'Hallo [gebruikersnaam]'. Waarbij [gebruikersnaam] uw gebruikersnaam is.

Werken de bovenstaande oplossing(en) niet, dan kunt u contact met ons opnemen via de email of via dit forum. Wanneer u contact met ons opneemt, vragen wij u zo duidelijk mogelijk te zijn. Zo is een probleemmelding van "ik kan niet inloggen", voor ons moeilijk op te lossen.
Ook vragen wij u, het probleem bij slechts een persoon neer te leggen.

17

Re: Inlogproblemen FAQ

het lukt mij niet om inteloggen
groet,
hennie

18

Re: Inlogproblemen FAQ

hallo probeer al een paar jaar om de foto van mijn opa teun boshoven de foto op te vragen maar dit lukt mij niet inloggen niet en als ik ingelogd ben ook niet zo iemand mij kunnen helpen mvg

19

Re: Inlogproblemen FAQ

Hallo,

Waarom inloggen niet lukt weet ik niet.
Kan ik niet nazien.
Foto's opvragen weer vanaf 2 mei, de beheerder is nu met vakantie.

Gegroet,
Cor

20

Re: Inlogproblemen FAQ

Ik weet niet meer wat mijn gebruikersnaam is. Waardoor ik niet kan inloggen.

Re: Inlogproblemen FAQ

Hallo Jan

Stuur maar even een mailtje
Via neem contact op wat je op de site kunt doen

Groet, Willem beheerder

Wie werkt maakt fouten wie niet werkt ook zelfs ik.

22

Re: Inlogproblemen FAQ

Beste administrator,

Registreren lukt niet, blijf waarschijnlijk hangen op mijn emailadres, beginnend met : info.
Al vele pogingen gedaan, kunt u mij helpen.
Met vriendelijke groet.

Re: Inlogproblemen FAQ

Goedemiddag

Stuur mij maar even een mail.
En vermeld dan even je mailadres en gebruikersnaam.
Dan kan ik even zien wat ik kan doen.

Groet, Willem

Wie werkt maakt fouten wie niet werkt ook zelfs ik.

24

Re: Inlogproblemen FAQ

ik probeer onder dertig duizend namen in te loggen, doch er werkt niets

wat is de fout op de site

jaap

25

Re: Inlogproblemen FAQ

Als u even kan laten weten hoe/waarmee, welke gebruikersnaam, u probeert in te loggen, dan kan ik u verder helpen. Dat mag via dit forum of via info@graftombe.nl