Onderwerp: grafmonumenten
Voor Gerrit Postma uit Grijpskerk is Forum van Graftombe.nl geheel nieuw. Waar het mij op dit moment om gaat is om te laten weten dat ik gisteren e-mailbericht heb gezonden naar Willem Hovinga in Leek. Volgens mij is de inhoud van dat e-mailbericht geheel duidelijk en daarom zou ik graag willen dat de heer Willem Hovinga mijn e-mailbericht gaat beantwoorden óf dat hij iemand van Graftombe.nl weet wie de begraafplaats van Bedum onder haar of zijn beheer heeft voor de registratie van grafmonumenten aldaar voor Graftombe.nl
Bij voorbaat dank voor een reactie naar mij toe.
Met een vriendelijke groet van
Gerrit Postma, Grijpskerk
Dag moderator heer Cor,
Hiermee kom ik toch nog even terug op uw antwoord aan mij van 4 november 2023 om 19.22.41, want dat antwoord geeft mij aanleiding om opnieuw te reageren.
1) met registratie bedoelde ik dat als ik naar Graftombe.nl ga, Provincie Groningen aanklik en vervolgens de plaatsnaam Grijpskerk, dan kan ik zien welke personen(van A tot Z) daar op die begraafplaats zijn begraven.
Dat zou ik ook willen voor de vermelding van het graf van mijn overgrootouders(Jan Postma en Aafke Mulder), maar deze namen worden in/buj Graftombe,nl niet genoemd.
2) dan vraagt u:"of ik een nieuwe begraafplaats op de foto wilde zetten". Nee, want in Grijpskerk is geen nieuwe begraafpaats. Wel een nieuw gedeelte omdat de oude gedeelten "vol"waren.Datzelfde geldt ook voor BEDUM. Ook daar is geen nieuwe begraafplaats gekomen. Wel een nieuw gedeelte als genoemd bij Grijpskerk.
3) Foto's heb ik gemaakt van:
a. het gerenoveerde grafmonument van mijn overgrootouders: Jan Postma en Aafke Mulder;
b. van 2 grafmonumenten in Bedum te weten: 1. van het grafmonument van Henderika Dijkema en 2. van het grafmonument van Antje Niehof.
Kan het kloppen dat de door mij genoemde grafmonumenten nooit meer bij Graftombe.nl te zien zullen zijn?
Zo ja, dan laat ik dit onderwerp rusten.
Met een vriendelijke groet van Gerrit Postma, Grijpskerk
Geachte heer Cor als Moderator voor Graftombe.nl
Op het bovenstaande bericht heb ik tot nu toe geen antwoord ontvangen. Ik zou dat wel graag willen. Wanneer u echter inmiddels denkt: "wij hebben het wel gehad met die Postma uit Grijpskerk" dan hoor ik dat ook graag.
Met een vriendelijke groet,
Gerrit Postma, Grijpskerk