Onderwerp: Jan Vrieling en Geertruida Catharina Grissen
Jan Vrieling is mijn vaders Opa, op deze site heb ik onder jantje smit zijn grafsteen gevonden. Deze heb ik gevonden op zijn geboorte datum 2-10-1900.
Echter nu mijn vraag wie kan mij vertellen waar Geertruida Catharina Grissen ligt begraven daarmee is hij getrouwd op 21-05-1921.
Zij is eerder overleden dan Jan Vrieling en waarschijnlijk is hij hertrouwd met Hendrikje Nijdam. Daarmee ligt hij namelijk begraven zoals op de grafsteen vermeld staat. Over Geertruida kan ik helemaal niets terug vinden. Op de website allegroningers.nl gaan geboortes en huwelijken e.d. natuurlijk ook maar tot een bepaalde datum.
Ik zou heel graag zeker weten dat ik op het juiste spoor ben. Zij hebben uiteindelijk 5 kinderen gekregen waarvan 4 jongens en zoals de documenten wel vermelden 1 meisje die vroegtijdig is overleden, de jongens hebben de namen Jan, Henk, Rieks en Ep. De hele voorgeschiedenis heb ik wel omdat die allemaal voor 1910 geboren zijn. Maar het nageslacht is later geboren dus kan ik online niks van terug vinden.
Wie weet hier meer over ik zou er zeker mee geholpen zijn.
Mvg Simone Vrieling