1

Onderwerp: foto

Ik ben nieuw op dit forum en wil graag weten hoe ik een foto kan bekijken; ik volg de stappen 1/5 en bij foto aanklikken op het nummer is er geen reactie, wie weet hoe dit kan?

2

Re: foto

hartelijk dank voor de snelle reactie;
nog een vraagje: als er bij de persoon die ik zoek,geen datum van overlijden staat, en de overleden persoon wordt wel vermeld bij de partner met hetzelfde nummer, gaat het dan om een herbegrafenis? Ik weet dat de overleden persoon 15 jaar eerder in een andere gemeente is begraven, en dan staat er nog  een derde persoon bij zonder datum van overlijden met de familienaam,ook met  hetzelfde corresponderende nummer, geldt daar hetzelfde voor?
veel vragen, hopelijk kunt u duidelijkheid verschaffen,

3

Re: foto

Hallo,

Als op een steen staat dat de man is ovl. met datums dan wordt 
de naam van de vrouw ook vaak op de steen vermeld.
Een derde naam kan uit een eerdere of latere relatie zijn.
Dit kan ook een kind of kleinkind zijn.

Meer kan ik er niet over schrijven zonder de foto van de steen
te hebben gezien.
Stuur evt.  meer gegevens voor een hopelijk vollediger antwoord.

Cor

4

Re: foto

Ik ben nieuw op dit forum en wil graag weten hoe ik een foto kan bekijken; ik volg de stappen 1/5 en bij foto aanklikken op het nummer is er geen reactie, hoe kan die foto zien? Het nummer is n0228.

5

Re: foto

Hallo,

Uit deFAQ:
Foto's aanvragen gaat via de op de homepage aangegeven stappen.
Namen aan de aanvraaglijst toevoegen kunt u doen door, bij een naam, te klikken op "Voeg foto toe aan aanvraaglijst". Vervolgens klikt u door naar de lijst of klikt u op Mijn graftombe.nl > aanvraaglijst in het hoofdmenu.
Voor het aanvragen van een foto heeft u een gebruikersaccount nodig. (inloggen).

Cor

6

Re: foto

Beste Cor,

Dank u voor het antwoord, hier kan ik iets mee! Vera