1

Onderwerp: most dificult site

With all due respect i find this site impossible to navigate
also half the time i have to fudge it as it does not always accept my logging data
i am trying to request a photo for the last 3 days but its not clear at all how to do that, and yes i read Dutch perfectly
I hope this site can be improved it needs overhaul
many thanks
Sijmen Grunbauer
Australia

2

Re: most dificult site

Seems like you're the only one with that "problem"...
perhaps due to your "perfect dutch" ?

3

Re: most dificult site

Helaas ervaar ik hetzelfde probleem.
Meerdere malen geprobeerd te registreren en in te loggen. Kom er helaas niet in.
Krijg geen bevestiging van registratie.
Mijn gebruikersnaam staat niet in de ledenlijst, maar ik krijg wel de melding dat die bezet is.
Wie kan mij ver helpen?

4

Re: most dificult site

Ook mij lukt het niet om in te loggen.

Ik was mijn gegevens vergeten en heb een nieuw wachtwoord aangevraagd.  Dat lukte.  Maar ik weet niet wat mijn gebruikersnaam is, en zie ook niet hoe ik die kan aanvragen.  Ik probeerde daarvoor mijn email adres te gebruiken maar dat werkt niet.

Hoe kom ik mijn gebruikersnaam terug vinden?

5

Re: most dificult site

Vandaag aangemeld en geen probleem. Je ontvangt een e-mailbevestiging. Die stond bij mij in de spam-map. Meteen daarna kwam ik in een venster terecht waar ik mijn wachtwoord kon opgeven. Misschien is je mail in de spam-box beland?

6

Re: most dificult site

toevallig stuitte ik op deze site. omdat ik wel belangstelling heb voor graven en begraafplaatsen, heb ik me aangemeld. Maaqr wat is precies de bedoeling van deze site? en hioe werkt het? ik begrijp er niets van.

7

Re: most dificult site

Hallo Nichenko,

Welkom op deze site.

Het doel van graftombe is om zoveel mogelijk begraafplaatsen en kerkhoven in
Nederland te digitaliseren en dit op internet GRATIS beschikbaar te stellen voor
genealogen en andere belangstellenden.

Mocht je belangstelling hebben om mee te werken voor Graftombe, maak daar
dan even melding van, kan de beheerder info leveren over de werkwijze.

We horen graag van je.

Groeten
Cor
Moderator en vrijwilliger.