1

Onderwerp: fotos

ik zie regelmatig dat het fotomandje gesloten is.jammer natuurlijk.is het niet verstandig om de fotos te kunnen downloaden.en dit dan ook zelf te kunnen.het lijkt mij een stuk makkelijker zowel voor de beheerder als degene die graag die foto wil hebben.

maar misschien is dit met een reden zo...........?? smile

2

Re: fotos

Foto's staan bij de beheerder thuis op de harddisk.
En die staat alleen maar aan als hij daar bezig is.

Persoonlijk vind ik het voor de aanvrager al gemakkelijk genoeg.
Even door wat menu's heen en dezelfde of de volgende dag
komen ze per email binnen.
Dat is wat anders dan naar diverse begraafplaatsen te moeten rijden/fietsen/treinen
en die hele begr.pl. af te moeten lopen.
Maar goed, dit is mijn idee.
Anderen mogen van mij een andere mening hebben.
En een idee geven is natuurlijk niet verkeerd.

Cor,
moderator, dus niet de beheerder/eigenaar.

Re: fotos

Ik ben het helemaal met Cor eens, het is al gemakkelijk genoeg. En dat Willem ook eens een keer een paar daagjes vrijaf wil, is heel begrijpelijk. Soms komen er berichten door dat mensen het niet eens zijn met deze site, vanwege privacy-schending. Laat het dus maar mooi in handen van de beheerder (in dit geval Willem). Hij weet heus wel het koren van het kaf te scheiden, als je snapt wat ik bedoel. Deze site is echt bedoeld voor amateur genealogen, om een gat te vullen in een bepaald tijdsbestek en om een een graf te kunnen zien, waar je anders niet naar toe zou fietsen, rijden of treinen, hoe oud het ook is. Als iedereen maar zo maar alles kan downloaden is het hek, vrees ik, van de dam. Nu kunnen alleen aangemelde leden de  foto's opvragen via Willem; laten we het houden zo.
Met vriendelijke groet van vrijwilligster Jans

4

Re: fotos

hallo ik wou vragen hoe je de fotos kan vinden van de grafzerken mijn schoonvader staat genoteerd ik weet alleen niet hoe ik bij de fotos moet komen alvast bedankt

Re: fotos

Hallo

Je kunt zo niet bij de foto's komen.
Je kunt ze wel bestellen via de site.
Je dien alleen aangemeld te zijn dus even een account aanmaken.
Ze worden je dan gratis digitaal toegezonden binnen de 24 uur

Groet, Willem

Wie werkt maakt fouten wie niet werkt ook zelfs ik.