1

Onderwerp: Aaltje Groendijk

Ik ben op zoek naar de geboortedatum en plaats van geboorte van Aaltje Groendijk. Ze is geboren plm. 1910. Ze was getrouwd met Johannes Hendrik Apol, geboren te Wirdum in 1905. Ze zijn allebei in Wirdum begraven.

2 Laatst bewerkt door E.L.Smit (25-08-11 18:34:37)

Re: Aaltje Groendijk

http://www.archiefleeuwardercourant.nl/ … CFRI%2CKLA

Als het goed is vind je hier de overlijdensadvertentie van J H Apol in Stadskanaal met adres van een dochter.

Het zou mogelijk zijn dat mevr. nog in leven is, in een oude tel. gids 2005/2006 wordt ze nog vermeld.

3

Re: Aaltje Groendijk

Aaltje Groendijk is overleden. De graven van haar en haar man bevinden zich in Wirdum

4

Re: Aaltje Groendijk

Dit is trouwens wel de familie die ik zoek.

5

Re: Aaltje Groendijk

Waarom staan er van haar geen data bij de grafgegevens van haar man?
En je zou dan ook de dochter kunnen bellenvoor info.

Tevens heb ik van haar geen overlijdens advertentie kunnen vinden en ook het huwelijk is niet op alle groningers te zien.
Het zou er op kunnen duiden dat dit na ca 1935 is gesloten  en misschien was zij aanmerkelijk jonger dan haar man.

Als je zeker van het overlijden bent kunje ca 2 jaar na haar overlijden  de persoonskaart/lijst aanvragen bij het CBG

6

Re: Aaltje Groendijk

Aaltje is ca. 1910 geboren. Ik heb via Graftombe gevonden dat ze in Wirdum is begraven. Dit staat bij de gegevens van haar echtgenoot, helaas geen datums. Ik heb het adres van haar dochter in Stadskanaal nog niet kunnen achterhalen. Mijn dank in elk geval voor het meezoeken. Misschien kom ik toevallig nog een keer achter meer gegevens.

7

Re: Aaltje Groendijk

Hallo,

De foto heb ik opgevraagd bij de webmaster.
Aaltje staat daar op als echtgenoot zonder
geboorte- en ovl. datum.
De foto van Johannes en Aaltje is gemaakt op 24-05-2005
volgens de camera.
Later zal de steen er dan afgehaald zijn om Aaltje haar
datums er op te zetten.
Aaltje zal in 2005 of later zijn ovl.

Succes met zoeken.

Cor

8

Re: Aaltje Groendijk

Hartelijk dank voor de moeite. Ik ga bij gelegenheid eens kijken in Wirdum. Ik had geen idee dat het Forum van graftombe zo leuk was. Ik kom nog eens bij jou terug, want Johannes Apol had ook nog broers en zusters, van wie ik ook nog meer informatie nodig heb. Groetjes, Geertje

9

Re: Aaltje Groendijk

Wie kan mij helpen aan meer informatie over Johanna Jantina Apol. Ze is geboren te Wirdum op 23-12-1895. Waar en wanneer is ze gestorven? Ze was getrouwd met Hendrik Steen, die in Haren is overleden. Vr. gr. Geertje