1 Laatst bewerkt door Philip Smith (24-11-10 13:11:44)

Onderwerp: Op zoek naar mijn overleden broer!

Hallo allemaal
Ik ben op zoek naar informatie van mijn overleden broer, Paul Robert Smith. Hij is geb. 21-11-'61 te Sorong Doom en overleden op 25-03-'62 te Tilburg. De exacte datum van begraven heb ik niet. Mijn ouders waren toendertijd net een paar maanden in nederland. Ze waren vanuit Indonesië, Nieuw Guinea naar een voor hen, totaal nieuw land gekomen.
De bureaurcratie van Nederland en de bijbehorende gebruiken hier waren mijn ouders natuurlijk zeer onbekend. Mijn broer is met 8 maanden aan een hersenvliesontsteking overleden. Hij is begraven en alles wat daarbij kwam kijken waren mijn ouders zich niet van bewust. Dus heb ik, buiten dit, geen gegevens. Ik ben zelf geb. op 30-06-'65 te Borger (Dr).
Hierdoor heb ik mijn broer nooit gekend. Nu ben ik benieuwd of zijn graf nog bestaat of wat er mee gebeurt is! Ik heb inmiddels al via mail contact gehad met de gemeente Tilburg. Zij gaven mij een lijst met begraafplaatsen, maar het blijkt moeilijk te zijn om in contact te komen met de desbetreffende personen. Daarom probeer ik het langs deze weg.
Kan er iemand ons, mijn broers en zussen, informatie geven hierover? Zo vind ik misschien de antwoorden, die onze ouders niet meer aan ons kunnen geven.
Mijn mailadres is psmithmusic@hotmail.com   
Graag hoor ik van jullie.

Met vriendelijke groet, Philip Smith