Onderwerp: vrijwilligerlijst

Geachte vrijwilligers.

Als u in de lijst met vrijwilligers wilt staan meld dit dan even.
Dan kan ik de lijst gaan aanpassen heeft u een eigen homepage meld dat dan ook even met adres.

Bij voorbaat mijn dank

Groet, Willem

Wie werkt maakt fouten wie niet werkt ook zelfs ik.

2

Re: vrijwilligerlijst

Hallo Willem,

Ik wil graag het RK kerkhof in Nes op Ameland updaten. Wat en hoe moet ik het doen. Ik lees iets over een Excel lijst. Moeten de foto's ook een bepaald formaat hebben? etc.
Ik hoor wel. (Dit kerkhof is wordt beheerd  door Henny Wolthuis, maar heeft vanf 2006 niets meer gedaan. Ik woon in Nes, dus lijkt me dit handiger. Wil evt. ook wel de algemene begraafplaats doen)

3

Re: vrijwilligerlijst

Hallo Mebo,

Hopelijk ben je bekend met het Excel programma, onderdeel
van Microsoft Office.
De Excel lijst van de begr. pl. kan je aanvragen bij Willem en
dan aanvullen met nieuwe gegevens.
Deze nieuwe geg. van nieuwe foto's afhalen.
Daarna foto's + bijgewerkte lijst naar Willem sturen.

Hiervoor heb ik op 14-07-2010 een bericht gemaakt : 
  Handleiding voor het updaten.
Mochten er nog vragen zijn dan zien wij het wel.

Succes er mee.
Groeten,
Cor

4

Re: vrijwilligerlijst

Mebo,

Nu bedenk ik dat jij nog niet bekend bent met de methode
om gegevens voor Graftombe te leveren.
Zo ja, meld het dan hier even dan kan Willem een
info pakketje naar jou toesturen.

Cor.

5

Re: vrijwilligerlijst

hallo, ik weet nog niet helemaal hoe het werkt hier, maar ik heb een vraagje...mijn overgrootouders liggen begraven in Heerlen onder de naar Suijkerbuik. Mijn oma hield het graf altijd bij maar zij is er niet meer. Ikzelf woon in Doetinchem en het is financiel niet haalbaar om af en toe even het familiegraf schoon te maken, zou er mischien een vrijwilliger zijn die af en toe eens wil kijken hoe het graf er uit ziet en mij op de hoogte willen houden?

Mvg Denise Grosswarth

6

Re: vrijwilligerlijst

Hallo Willem,

Ik wil wel graag vermeld worden op de lijst met vrijwilligers. Voor Zeerijp en Loppersum en in de toekomst D.V. andere begraafplaatsen in de omgeving.

Met vriendelijke groet,

Hans Osinga

7

Re: vrijwilligerlijst

Hallo Hans,

Loppersum staat als gereed in de In Bewerking lijst.
Met Zeerijp is al iemand bezig.
Kan je Willem een nadere uitleg geven??

De server geeft nog de zomertijd aan.!!

Groeten,
Cor

8

Re: vrijwilligerlijst

Hallo Cor,

Ik ben die persoon die met Zeerijp bezig is. Ik ben er bijna klaar mee. Wat Loppersum betreft, dit is zeker nog niet klaar, want sinds twee jaar loopt er een uitgebreid restauratieproject van de sterk verwaarloosde begraafplaats door de Historische Vereniging Loppersum in samenwerking met Landschapsbeheer Groningen. Dit houdt ook in het beletteren van tientallen oude stenen die vroeger onleesbaar of slecht leesbaar waren. Ik neem aan dat nieuwe foto's van de gerestaureerde en beletterde stenen de voorkeur verdienen boven de oude.

In het verleden heeft Willem Hovinga deze begraafplaats zelf gedaan. Ik zal met hem overleggen hoe we deze begraafplaats kunnen updaten.

Met vriendelijke groet,

Hans Osinga

9

Re: vrijwilligerlijst

Hans,

Dank voor de uitleg.
Met Zeerijp bezig staat Paul Stuit in de lijst.
ra-ra??

Gegroet,
Cor

10

Re: vrijwilligerlijst

Kor,

Ik zou graag in kontakt komen met die Paul Stuit, van wie ik nog nooit gehoord heb, al heb ik van 1982 - 2009 in Zeerijp gewoond. Heb je zijn mailadres voor mij? Daar woont hij in elk geval niet. Willem heeft volgens mij steeds al mijn foto's sinds 2009 geplaatst, tot eind september toe en me nooit laten weten dat er nog/al een Paul Stuit aan het werk was in Zeerijp. Mijn opnames van Zeerijp die ik vorig jaar gemaakt had waren verloren gegaan door een crash van Willem's PC. Gelukkig had ik ze nog en heb ze dit voorjaar weer opgestuurd. Toen pas is Zeerijp toegevoegd aan de lijst met dorpen in de gemeente Loppersum; daarvoor ontbrak dit dorp. Ik snap er dan ook niets van dat er nog iemand mee bezig is (geweest).

Zoals gezegd, zijn al mijn foto's van Zeerijp t/m eind september geplaatst. Nog niet echter die van:

3 oktober,
4 oktober,
5 oktober,
6 oktober en
9 oktober (zoals al eerder vermeld).

Het gaat naar mijn inschatting om ca. 200 nieuwe foto's.

Ik hoop dat deze binnenkort geplaatst kunnen worden, dan kan ik me aan Loppersum gaan wijden.

Met vriendelijke groet,

Hans Osinga

11

Re: vrijwilligerlijst

Hans,

Hiervoor moeten we het antwoord van Willem hebben.
Paul zijn emailadres heb ik niet.
In die bestanden kan ik niet komen, heb daar geen
password voor.

Cor