Onderwerp: Uitvaartinfotheek

Geachte bezoekers

Wilt u graag een adres weten van een begraafplaats klik dan op onderstaande link.
Of plak de link in uw browser

http://www.uitvaartinfotheek.nl/uitvaar … atsen.html

De lijst is nog niet compleet

Vriendelijke groet, Willem

Wie werkt maakt fouten wie niet werkt ook zelfs ik.

2

Re: Uitvaartinfotheek

Wel een handige site.
Vind alleen dat het zoeken naar de begraafplaatsen beter kan.
Al dat scrollen om te ontdekken dat een plaats als den bosch er niet tussen staat is jammer.
Ik bedoel maar dat het onder den bosch, 's- Hertogenbosch, bosch den etc had kunnen staan.

3

Re: Uitvaartinfotheek

Inderdaad een handige site. Reuze zelfs.

Ik mis alleen nog wel een kleine zoekmachine; het is zo echt onbegonnen werk als ik een bepaalde begraafplaats zoek die bij een Z staat ingedeeld. Zeddam bijvoorbeeld.
Ik hoop van harte dat deze nog gerealiseerd kan worden. Voor de rest een prima site!

Fouten maken is menselijk en goed ook!

4

Re: Uitvaartinfotheek

Rioxian en Men75

Nou nou
In Internet explorer en in Firefox even indrukken:  Ctrl en F
en dan de naam ingeven.
Of rechts de schuifbalk met de muis naar beneden trekken.
Voor 1 pagina is toch geen zoekmachine nodig !!!!!!!!!!!

C S

5

Re: Uitvaartinfotheek

Cor en mede genealisten,

Reuze handige site, echter zou een volledigere uitvoering beter zijn. Neem bijvoorbeeld Zuidwolde. Hier wordt mijns inziens zowel de begraafplaats in Zwd Drenthe aangegeven (Meppelerweg) en die  in Zwd Groningen (Noordwoldigerweg o.i.d.) Dus wellicht als je blind op de adressen afgaat die hier aangegeven staan, kan je wel eens op je neus kunnen kijken bij de uitvoering. Maar het idee bevalt me wel.

En Cor weer wat geleerd, Ctrl F geeft een zoekbalk. Handig! Heb ik nooit geweten en wellicht meerderen met mij.

Is dit de weergave van de werkelijkheid, of geeft de werkelijkheid dit weer? (Frank Boeijen 2009)

6

Re: Uitvaartinfotheek

Ik ook niet! Bedankt voor de tip Cor! Weer wat geleerd!

Grt,
Menno.

Fouten maken is menselijk en goed ook!

7

Re: Uitvaartinfotheek

oopsie idd aan die optie had ik even niet gedacht.
Ach ja dom blondje he!!