1

Onderwerp: Genealogie

Genealogische gegevens van Rutger Loenen en Teska van Leeuwen.

2

Re: Genealogie

Stamreeks fam. Loenen (Loosdrecht vanaf plm. 1400); kwartierstaten Rutger Loenen, Teska van Leeuwen.

3

Re: Genealogie

Interessant... zeer interessant....

maar wat is de URL-adres hiervan? Ik zie dat nergens staan.... hmm

Fouten maken is menselijk en goed ook!

4

Re: Genealogie

Bedankt voor de reactie. Ik ben a) nieuw op deze site en b) niet echt de allerjongste meer, dus misschien wat traag van begrip. Het was mij niet duidelijk hoe ik mijn website precies moest aanmelden. Nog niet trouwens, want waar moet ik die url nu plaatsen? Graag een aanwijzing hiervoor, waarvoor dus ook mijn dank!

5

Re: Genealogie

Ruloe,

hier gewoon in te tekst plaatsen iets van:

http://ruloesite.planet.nl

om uw site te kunnen bereiken.

Uiteraard dus aangepast aan uw situatie.

Succes van
Cor Seinstra

6

Re: Genealogie

Ruloe  p.s.

U typt het juiste adres in.
De regel wordt dan automatisch blauw en onderstreept, als u uw bericht later weer terug ziet.

Cor.

7

Re: Genealogie

Cor/Ruloe,

Uit eigen beweging zojuist het juiste adres al kunnen vinden.

www.genloenen.nl

Ik denk dat dat het website is wat de heer Ruloe wilde aandragen.
Zoniet, dan graag even corrigeren. Adres kan gewoon ingetikt worden, zoals Cor dat al aangaf.

Groet,
Men.

Fouten maken is menselijk en goed ook!

8

Re: Genealogie

Cor/Men.
Bedankt voor het meedenken. Men75 slaat de spijker op de kop: goed gevonden!
Toch ben ik er niet uitgekomen. Ik kan maar niet vinden precies op welke pagina ik die url 'gewoon moet intikken.' Maar moet dat wel? Want hierboven klikte ik op 'website' en ziedaar, ik kom op mijn eigenste pagina! Het lijkt dus nu wel te werken en dus opgelost te zijn.

Groet,
Rutger Loenen.

9

Re: Genealogie

big_smile

Dank je wel!

Het is eigenlijk heel simpel; hierbeneden in het lege vakje gewoon het www intikken.
Als alles goed gaat wordt deze tijdens het omzetten automatisch overgezet en klikbaar gereed gemaakt.... probeer het maar even zelf als U dat wilt. wink

Het probleem lijkt me, mede door mijn bijdrage, inderdaad opgelost.

Fouten maken is menselijk en goed ook!