1

Onderwerp: naamgenoten gezocht

hallo ik zoek mensen met de naam Kelderman en Neijenhuis. de opa en oma van kelderman heb ik nooit gekend oma is overleden toen mijn moede geboren is (1920) OPA HEEFT DE KINDEREN AFGESTAAN en de kinderen zijn opgegroeid in gelderland ( groessen , westervoort e.o. de broers van mijn moeder zijn in limburg terecht gekomen daar heb ik wel contac mee gehadmaar zijn inmiddels ook overleden . waar zijn mijn neven en nichten ??????

2

Re: naamgenoten gezocht

Hallo Lady,

niet dat ik je helpen kan, maar even een opmerking.
Als je ook voornamen zou noemen (van jouw moeder moet je in ieder geval bekend zijn) dan
is de kans op een reaktie groter.
Bij zoeken op Kelderman (op deze site) geeft dit 3 pagina's met mogelijke familie.

Succes,
Cor Seinstra.

3

Re: naamgenoten gezocht

Ik ben opzoek naar graftombes van de nakomelingen van de familie Hendrik Alberts Jenné en Fijtje Klazes van Gent. Ook  de graftombe van Huig van der Vlist en Margje Lekkerkerker; Teunis van der Vlist en Aafje Jenné.
Yde Jan

4

Re: naamgenoten gezocht

lady52 schreef:

hallo ik zoek mensen met de naam Kelderman en Neijenhuis. de opa en oma van kelderman heb ik nooit gekend oma is overleden toen mijn moede geboren is (1920) OPA HEEFT DE KINDEREN AFGESTAAN en de kinderen zijn opgegroeid in gelderland ( groessen , westervoort e.o. de broers van mijn moeder zijn in limburg terecht gekomen daar heb ik wel contac mee gehadmaar zijn inmiddels ook overleden . waar zijn mijn neven en nichten ??????

naam moeder Johanna margaretha kelderman naam vader anthonius neijenhuis. broers moeder : bernard , arnold , herman, ????.