1

Onderwerp: Complimenten

Hallo,

Bij deze wil ik m'n complimenten geven voor de site. Ik zocht 2 voorouders, vond ze, plaatste ze in het fotomandje en een paar minuten later al ontving ik de foto's van hun graven. Heel mooi. Tot mijn schaamte moet ik zeggen dat ik het graf van mijn opa nog nooit bezocht heb (ik was 11 toen hij overleed), ik heb nu in elk geval een foto van het graf gezien. Het idee van zo'n database spreekt me erg aan, ik zou ook best een handje mee willen helpen in de zin van fotograferen. Helaas ben ik niet bekend met het programma Excel dus dat verwerken van gegevens kan een probleem opleveren. Ik woon in Spijkenisse, ben per fiets in staat om de dorpen in redelijke omtrek te bereiken, denk daarbij aan plaatsen als Hekelingen, Nieuw-Beijerland, Oud-Beijerland, Goudswaard, nou ja, alles in de omgeving Spijkenisse zeg maar. Ik ben trouwens iemand die niet specifiek geinteresseerd is in begraafplaatsen of genealogie, mijn interesse gaat uit naar eigenlijk alles in de openbare ruimte en begraafplaatsen maken daar natuurlijk deel van uit. Ik erg voor het in kaart brengen van allerlei zaken, da's een beetje mijn stijl, zeg maar.

groeten Martin

Re: Complimenten

Hallo Martin

Bedankt voor je belangstelling voor Graftombe.
En onze hartelijke dank voor je aangeboden hulp.
Want je weet het wel vele handen maken licht werk.
Het is ook helemaal geen probleem om alleen foto's te maken.

Er zijn wel mensen die de gegevens willen in voeren.
Stuur je even wat richtlijnen toe zodat je wet wat de bedoeling is.
Wel even goed op de site kijken wat gedaan is of waar ze nog mee bezig zijn.
Wens je een prettige voortzetting van dit weekend

Vrg, Willem

Wie werkt maakt fouten wie niet werkt ook zelfs ik.

3

Re: Complimenten

Hallo Martin,

Als jij de foto's maakt wil ik de index wel maken.

Groetjes,
               Sandra