Onderwerp: Graf broer

Voordat ik geboren werd kregen mijn ouders een jongetje. Deze heeft maar 4 dagen geleefd. Mijn moeder heeft hem zelf nooit gezien, hij is gelijk bij de geboorte bij haar weggehaald en ze kreeg te horen dat het beter was als ze hem niet zag want hij zou toch niet blijven leven. Mijn vader heeft hem wel gezien maar wilde er nooit met iemand over praten. Hij heeft hem ook alleen begraven en heeft nooit verteld waar. Nu zijn mijn beide ouders inmiddels overleden en bij toeval vond ik op internet de aangifte van het overlijden van mijn broer... Zijn naam was Boudewijn Kraan en hij is op 30  juni 1951 overleden, vier dagen oud, dus moet zijn geboortedatum 26 juni 1951 zijn geweest. Hij is in Hilversum geboren en overleden en aangezien mijn ouders toen ook in Hilversum woonden verwacht ik eigenlijk dat hij ook in Hilversum begraven is. Ik heb inmiddels via de namen gezocht bij alle begraafplaatsen in Hilversum maar kan zijn naam nergens vinden. Iemand enig idee hoe ik erachter kan komen? Of zou het graf geruimd kunnen zijn en de overblijfselen herbegraven in een naamloos graf?