1

Onderwerp: vrijwillegers

hallo alle vrijwillegers.

ik zou graag jullie toe stemming willen hebben voor de oorlogsgraven te versturen naar een meneer die een site heeft voor oorlogsgraven in amerika.
het gaat hier om heel nederland.
graftombe is helaas nog niet overal bekend.
de foto,s zullen niet worden misbruikt maar aan gewend voor de nabestaanden van de gevallenden oorlogsslachtoffers.
ik zelf ben ook vrijwillerster van graftombe geweest en heb meer dan 200 begr pl in friesland gefotografeerd.
ik hoop op jullie hulp.

wiesje

2

Re: vrijwillegers

Wiesje,

Ik heb wel enkele foto's van oorlogsgraven, maar heb deze niet doorgestuurd naar Graftombe. Indien je deze foto's graag zou willen hebben en deze naar Amerika wilt sturen, laat me even weten naar welk e-mailadres je ze toegestuurd wilt hebben.

Groet,

Ernst

Is dit de weergave van de werkelijkheid, of geeft de werkelijkheid dit weer? (Frank Boeijen 2009)

Re: vrijwillegers

Wiesje,
Ik heb ook een aantal oorlogsgraven in de gemeenten Stadskanaal en Vlagtwedde gefotografeerd (en doorgegeven aan graftombe).
Zal even in mijn bestanden gaan zoeken welke het allemaal zijn en dan zal ik ze je toezenden.
Wat is je mailadres?
Vriendelijke groet,
Martin

Meten is weten, gissen is missen

4

Re: vrijwillegers

Dag Wiesje,

Ik heb één foto van een Commonwealth War Grave (oorlogsgraf Gemenebest) genomen, nl. van een Autralische oorlogsvlieger die in de omgeving van Loppersum is neergestort.

Ik heb deze doorgestuurd naar de Duitse website www.kriegsopfer.de. Hierop staan zowel slachtoffers van Duitse als Geallieerde zijde vermeld, als zij in het buitenland zijn begraven.

Als je deze foto graag wilt door sturen naar die Amerikaan, geef me dan even je e-mailadres.

Hans Osinga
jbaj.osinga@widemis.nl