1

Onderwerp: kom niet ingelogd

Intussen werkt mijn inlog wel voor het forum, maar probeer ik het fotomandje dan krijg ik de volgende melding:

Kon niet inloggen. Controleer uw gebruikersnaam en/of wachtwoord.
Om privacy redenen is registratie vereist. Forum gebruikers kunnen inloggen met dezelde inloggegevens als hun forumaccount. Als u geen gebruikersnaam heeft, dan kunt u zich op deze pagina registeren.

Groetjes Irma

Re: kom niet ingelogd

Hallo Irma

Je kunt hier wel op het forum komen.
Dan kun je ook foto's bestellen met de zelfde gegevens en anders doe je wat fout.
Dus met je gebruikersnaam en wachtwoord hier van het forum.

Vrg, Willem

Wie werkt maakt fouten wie niet werkt ook zelfs ik.

3

Hoi hoi,

Die gebruik ik ook hoor.
Heb trouwens 4 of 5 keer moeten proberen voordat ik met dezelfde inloggegevens op het forum kon komen.

Irma

4

Of je hebt verkeerde instellingen van je browser of je gebruikt verkeerde inloggegevens. Let wel op, een spatie achter of voor je inloggegevens kan er al voor zorgen, dat je niet kan inloggen!

En als je zeker weet dat alles klopt, zou je dan eens je wachtwoord willen veranderen? Misschien zitter er tekens in waar het huidige systeem niet zo goed mee over weg kan. H
Het huidige systeem is al weer een aantal jaartjes oud, en is nodig aan vervanging toe. Maarja... om een compleet nieuwe website uit de grond te stampen, heb je wel tijd nodig.