1

Onderwerp: Foto van graf

Kom er van dit graf ook een foto beschikbaar?
x      Drachstercompagnie      Douwe      Wijnstra      xx-xx-xxxx          16-10-1908      Smallingerland      Details

Re: Foto van graf

Geachte heer Wijnstra, van graven met een x ervoor is het bekend dat die graven geruimd zijn, van de begraafplaats drachtster compagnie zijn veel graven geruimd maar was volgens mij wel een lijst aanwezig van iedereen die daar begraven was, dus ook van al geruimde graven, jammer maar helaas dat het graf wat u zoekt geruimd is, toch weet u nu waar diegene die u zoekt begraven is geweest en op die manier wordt u toch geholpen aan genealogische informatie via deze site, die informatie wil graftombe u niet onthouden, het zou leuk zijn als van alle begraafplaatsen die gedigitaliseerd zijn ook alle al geruimde graven bekend zijn maar niet iedere vrijwilliger kan via de beheerder van een begraafplaats beschikken over een lijst van al geruimde graven, vriendelijke groet Johan Zwart, vrijwilliger Graftombe.

Ook ik werk, dus ook ik maak fouten! en daar is niets mis mee!

3

Re: Foto van graf

Oke, dan is dit duidelijk. Het is in ieder geval mooi dat op deze manier (via de website) bekend gemaakt kan worden waar iemand begraven lag.