Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.


Plaats nieuw antwoord

Forum van graftombe.nl » Welkom » Vernieuwde website » Plaats nieuw antwoord

Plaats nieuw antwoord

Schrijf en plaats uw antwoord

Toegestaan: BBCode Afbeeldingen Smilies

Alle velden met %s moeten ingevuld zijn.

Benodigde informatie voor gasten


Verplichte informatie

Topic review (newest first)

30

Een beter dekkende titel zou ook een mogelijkheid zijn, maar ik had het vooral over de link die niets doet. Het is meer een usability dingetje, door het feit dat je een handje ziet verwacht je dat je er op kunt klikken. Ik denk dat het makkelijk op te lossen is daar een link toe te voegen waar nu het hekje-teken staat en te verwijzen naar de meest logische pagina die je zou verwachten als je op informatie klikt. Ik weet het dat het muggensiften is, maar ik ben van mening dat dit soort erg kleine dingetjes het gebruik van een website kunnen verbeteren.

29

Fopper,

Via informatie naar:
Algemeen (= bovenstaande link)
Vrijwilligers
In Bewerking

Een verandering zou kunnen zijn het woord Algemeen te
vervangen door bijv: Wat is graftombe.nl
Dekt misschien wat beter de lading.
Dat het pijltje een handje wordt vind ik geen bezwaar

Maar dat laat ik aan W.Hovinga over om daar een
beslissing over te nemen.


Cor

28

Allereerst mijn complimenten voor de website, het is duidelijk te zien dat hier veel passie in gestopt wordt! Ik zag alleen dat in het menu Informatie op zichzelf geen link is, misschien is het handig dit wel gewoon naar http://www.graftombe.nl/page/info te laten verwijzen, mijn vermoeden is dat dit nu niet door een ieder begrepen wordt (het pijltje veranderd wel naar een handje namelijk).

27

Hallo Steffan,
Het ziet er zeer goed uit. Een oogt een heel stuk rustiger dan de voorgaande site. Mijn complimenten bij deze.
Vriendelijke groet,
Martin

26

Ik zou gaarne graffoto 960 van Haren, Eshof 1 (Willem Abbring) per email van u willen ontvangen.

Vriendelijke groet, Pait.

25

Hallo Pait.

Met de zelfde gegevens als hier op het forum kun je ook foto's bestellen.
Dus even inloggen op de site dan wijst het zich vanzelf wel.

24

Alle nieuwigheden zullen moeten wennen,

Maar hoe kan ik aangeven een graffoto van Willem Abbring, Eshof deel 1 te Haren te willen aanvragen?

Vriendelijke groet, Pait

23

Hallo Annette.

Stuur mij maar even een mail.
Dan kunnen we het probleem oplossen
Mail adres is w.hovinga@home.nl

Vriendelijke groet, Willem (beheerder)

22

Hallo Stefan,

Het lukt me nog nog steeds niet om in te loggen; ik heb de link aangeklikt en precies gedaan, wat er van me verlangt wordt; vervolgens kreeg ik een mailtje met mijn eigen officiële inlognaam en met een link en vervolgens nada, noppes, niks. Ik gebruik nu als gast een andere naam, zodat er geen misverstanden ontstaan. Het vervelende is dat ik me ook niet helemaal als nieuwe gebruiker kan registreren, want dan wordt er aangegeven dat het emailadres al aan een ander account is gelinkd, dus allemaal heel erg vervelend.

Mijn vraag: WAT NU???????

Groetjes van Annette

21

Men75, klik even op mijn naam, links hiervan, en dan staat daar een optie: verzend forum email.

20

Hallo Steffan,

Daar was ik al een beetje bang voor. Is niet erg hoor, wel wennen. Mag ik van jou eventueel jouw mailadres zodat ik de tot nu toe nog vermiste personen kan melden aan jouw adres?

Groet,
Menno.

19

Als u het volgende eens wilt proberen: http://graftombe.nl/forum/login.php?action=forget

(Ik zie net dat er iets mis gaat met de vertaling daar.. het is de bedoeling dat u de letters/cijfers die in het plaatje staat in het bijbehoordende veld ingeeft)

18

Ik probeer de hele tijd te registreren op de website, maar kreeg eerst te zien dat mijn inlognaam al bekend was (wat heel vreemd is, want het is een mix van voornamen van personen; bovenstaande is nu een andere inlognaam) en nadat ik de bovengenoemde inlognaam gebuikte, las ik dat mijn emailadres al in gebruik was. Het komt er dus nu op neer dat ik op geen enkele manier kan inloggen. Ook kan ik op de vernieuwde website nergens in de bovenbalk iets vinden, als ik bv. mijn inlognaam ben vergeten, dus vandaar dat ik het op deze manier maar probeer.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen; alvast bedankt.

Annette

17

Hoi Steffan,

> is het mogelijk nog wat extra zoekfuncties toe te voegen, ik denk aan het zoeken op twee personen tegelijk (bijv. man en vrouw).
Mogelijk is het natuurlijk altijd, maar hoe had je dat in gedachten? Twee achternamen opgeven? <

Ik dacht, net als bij het zoeken mbt de tijdsperiode die je aan kunt geven.
Dus zoeken op alle ''de Jong'' personen die getrouwd zijn met een ''de Vries''.
Zoeken op Jan de Jong geeft 241 hits bijvoorbeeld en dat zijn er nogal wat.
Overigens zie ik dat je binnen deze hits weer kunt sorteren op geboortejaar, overlijdensjaar en begraafplaats.
Dat maakt mijn vraag iets minder relevant.

Feit blijft echter wel dat het heerlijk is om via meerdere zoekopties te kunnen zoeken, helemaal omdat het aantal vermelde gegevens de komende jaren ongetwijfeld nog behoorlijk zal toenemen.......

Fijne paasdagen,

Maikel

16

1) is het mogelijk om vanuit dit forum naar de beginpagina terug te keren ?

Als het goed is, wordt het forum  in een nieuw venster/tabblad geopend. Terug keren naar de website zou dus gewoon betekenen dat het venter/tabblad gesloten moet worden. Ik zal even kijken of ik ook een linkje naar graftombe.nl kan maken ergens in dit forum.

is het mogelijk nog wat extra zoekfuncties toe te voegen, ik denk aan het zoeken op twee personen tegelijk (bijv. man en vrouw).

Mogelijk is het natuurlijk altijd, maar hoe had je dat in gedachten? Twee achternamen opgeven?

3) is er ergens een handleiding hoe je kunt zoeken ?

Wordt geregeld.

Forum van graftombe.nl » Welkom » Vernieuwde website » Plaats nieuw antwoord